Zapisz się na Newsletter i odbierz kupon!

Zarejestruj się, aby otrzymywać najnowsze informacje i aktualności bezpośrednio do skrzynki odbiorczej

Bardzo dbamy o jakość sprzedawanych przez nas produktów.

 

Kładziemy nacisk na odpowiedni sposób przechowywania oferowanych towarów, dbamy o czystość, o odpowiednią temperaturę pomieszczeń.
Oferowane przez nas karmy magazynujemy w warunkach określonych i kontrolowanych przez producentów lub dystrybutorów.

Bardzo przestrzegamy terminów ważności karm.
Wysyłane przesyłki są zabezpieczane przed wilgocią folią strecz lub pakowane w karton (na życzenie klienta)

Pełna opieka gwarancyjna


W sytuacji gdy otrzymany produkt wymaga reklamacji wystarczy nas o tym poinformować. Załatwimy wszelkie niedogodności. Nie odczują państwo problemu!

Podczas wspólnej krótkiej rozmowy telefonicznej sprzedawca rozwiąże problem za państwa w kilku krokach:

 - Przeprowadzi procedurę gwarancyjną eliminując niedogodności.
 - Następnie zaproponuje najdogodniejszy dla państwa czas realizacji gwarancji.
 - W umówionym dniu kurier odbierze reklamowany produkt.
 - Po wyeliminowaniu usterki lub wymianie produktu na nowy, odeślemy go kurierem na wskazany
   adres.
 - Jeśli  pomimo starań nie jesteśmy w stanie zagwarantować naprawy lub wymienić produktu na nowy, zwrócimy Państwu pełną kwotę zakupu i wynagrodzimy prezentem zaistniałą sytuację

W każdym momencie służymy pomocą i radą (tel. 607 130-130)
 


Akceptuję

Cookies: Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.